Copywriting

Het belang van sterke teksten

Sterke teksten zijn een essentieel onderdeel van elke stap in jouw customer journey. Advertentieteksten brengen je doelgroep naar je website, de teksten daar overtuigen hen van jouw dienst of product en zetten aan tot actie, je social media posts inspireren nieuwe en bestaande klanten en je blogs positioneren jou als autoriteit binnen je vakgebied.

Wat zou het je opleveren als je…

  • Je teksten aan de laatste SEO-richtlijnen voldoen en dus goed vindbaar zijn;
  • Nieuwe leads precies op de juiste manier worden aangesproken;
  • Elke fase van de customer journey precies de juiste informatie bevat
  • Er doorlopend sterke nieuwe blogs op je website verschijnen;
  • Je er zeker van kunt zijn dat er geen spel- of taalfouten op je website staan;
  • Al je teksten consistent in de tone of voice van je merk zijn geschreven;
  • Een professionele copywriter jouw zelfgeschreven teksten op al deze punten controleert.
Uw specialist

Uw specialist

Wat klanten over ons zeggen

Kennismaking

Na het eerste gesprek wijzen wij je de copywriter toe die het best bij je bedrijf en doelen past. Hij of zij neemt contact met je op voor de input van je teksten.

Schrijven

Op basis van jouw input, wensen en tone of voice guide, waar nodig aangevuld met eigen onderzoek, gaat de copywriter voor je aan de slag!

Feedback

Je ontvangt de eerste versie van de teksten. Uiteraard is er ruimte om feedback te geven, die de copywriter vervolgens doorvoert.

Afronding

Zodra jij helemaal tevreden bent gaan we over tot publicatie van je nieuwe teksten op je website, social media of andere kanalen.

Foutloos

Alle teksten worden in foutloos Nederlands (of Engels!) geschreven.

Consistent

Alle teksten passen perfect binnen de tone of voice van je merk.

Continuïteit

Doorlopend nieuwe blogs, nieuwsbrieven of social media posts.

Vindbaar

Maximale vindbaarheid door toepassing van de laatste SEO-trends.

Schrijven voor mensen…

Moderne webcopy is een perfecte balans tussen het vervullen van de informatiebehoefte van je doelgroep en het zorgen dat deze doelgroep de tekst überhaupt kan vinden. Ondanks alle richtlijnen en methoden die ervoor zorgen dat je website hoog in Google komt te staan, schrijf je je teksten natuurlijk met je uiteindelijke lezer in het achterhoofd. Door zorgvuldig gekozen bewoording en zinsopbouw zorg je ervoor dat je teksten perfect leesbaar zijn en bij je doelgroep binnenkomen. Uiteindelijk is het natuurlijk het belangrijkst dat jouw teksten je doelgroep inspireren, informeren of overhalen tot een bepaalde actie.

…maar ook voor Google

Door SEO, ofwel zoekmachineoptimalisatie, zorg je dat jouw website binnen Google goed vindbaar is tussen al je concurrenten. Voordat je begint met het schrijven van je blog, webpage of andere online content, kun je daarom het best een SEO-onderzoek uitvoeren. Zo leer je precies op welke termen je doelgroep zoekt en hoe je hen met je teksten het best kunt bereiken. De juiste keywords zijn een ontzettend belangrijk onderdeel van SEO, maar er komt veel meer bij kijken. Zo beïnvloed je je positie binnen Google ook door onder andere de plaatsing van je keywords, interne en externe links, de URL van je pagina en de lengte van je teksten.

Vraag een vrijblijvend adviesgesprek aan

Uw specialist Yaël helpt u graag verder.

"*" indicates required fields

This field is for validation purposes and should be left unchanged.