Ontdek wat de essentie is voor de groei van jouw bedrijf
De groei gaat niet hard genoeg
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Id ac vestibulum leo et elit, in eu vitae cursus. Ante adipiscing integer dis et sed risus, facilisi egestas. Justo, odio turpis vulputate id fringilla elit. Integer hac consectetur magna vulputate ut dapibus amet magna.
Wat zou het je opleveren als je…
- Bulletpunt langer
- Bulletpunt nog langer
- Bulletpunt
- Bulletpunt langer
- Bulletpunt nog langer
- Bulletpunt
- Bulletpunt langer
- Bulletpunt nog langer
Uw specialist
Yaël Sigger
Strateeg
Onderzoek
Groeiplan
et sed risus, facilisi egestas.
Coördinatie
Realisatie
resultaat
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Id ac vestibulum leo et elit, in eu vitae cursus.
resultaat
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Id ac vestibulum leo et elit, in eu vitae cursus.
resultaat
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Id ac vestibulum leo et elit, in eu vitae cursus.
resultaat
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Id ac vestibulum leo et elit, in eu vitae cursus.
Veelgestelde vragen
Je titel komt hier
Je titel komt hier
Je titel komt hier
Je titel komt hier
Je titel komt hier
Je titel komt hier
Vraag een vrijblijvend adviesgesprek aan
Uw specialist Yaël helpt u graag verder.
Met SEA marketing kom je bovenaan
Betaalde advertenties staan boven deze tien organische resultaten. Soms staan er zelfs ook een of meerdere onderaan de SERP (Search Engine Result Page). Betaalde links zijn te herkennen aan dat er “ADV” of “Advertentie” voor of achter de link staat. Dit zijn dus advertenties in een zoekmachine: vandaar de naam ‘Search Engine Advertising’. Dit kan gedaan worden in zowel tekst (zoekcampagnes) als in beeld (displaycampagnes). De advertenties die we tot nu toe benoemden, zijn de zoekcampagnes. Je kunt ook kiezen voor display advertising. Hierbij maak je gebruik van beeld. Dit zijn vaak zogeheten online banners. Deze worden getoond op websites die in een netwerk van Google zitten. Deze manier van adverteren zie je vaak op sites als YouTube, nieuwssites en fora.
Retargeting: wat is dat?
Display advertising kun je perfect combineren met retargeting. Retargeting houdt in dat je mensen die eerder jouw website hebben bezocht — en je website vervolgens zonder actie te hebben ondernomen verlieten — opnieuw aanspreekt met een gerichte advertentie. Je kunt hierbij ook rekening houden met de content van je advertentie. Wellicht hebben mensen de vorige keer op jouw website een item in de winkelmand gestopt zonder deze af te rekenen. Dan kun je hen een aanbieding geven voor dit item. Om hier het beste resultaat uit te halen kun je het beste je SEA marketing uitbesteden. Onze experts zorgen dan voor advertenties die specifiek op de betreffende doelgroep zijn toegespitst. Dit is onwijs rendabel en zeer efficiënt.